30 Mart 2010 Salı

Sorular Çekilişler ve Hediyeler

Günlerdir hasta olmamak için debeleniyorum resmen.
Kollarım yorgun, boğazım kötü, üşüyorum...
Çalışacak derman yok hiç. Düşünmeyi, kafa kullanmayı gerektiren herhangi bir iş yapamıyorum 2 dakikadan fazla. Sanırsın ki boynumun üzerindeki şey patates çuvalı, öyle yani...

Ben de kendimi kampanyalara, anketlere, yarışmalara adadım.

Can Yayınları'nın her ay düzenlediği bir yarışma. Verilen alıntının hangi kitaptan olduğunu bilenler arasına girerseniz kura ile kitap kazanan 10 kişiden biri olabiliyorsunuz.

Altın Kitaplar her ay bir kitapla ilgili bir soru soruyor. Doğru cevabı bilenler arasında çekilişle belirlenen 30 kişiye kitap hediye ediyor. Ha Melekler ve Şeytanlar hüsranından sonra Altın Kitaplar'dan çıkmış bir kitabı okumayı ne kadar isterim, bilmiyorum doğrusu.

16 Nisan'a kadar Napolyon'un sana çağrıştırdıklarını yazıyorsun, ne şekilde belirlendiğini bilmediğim bir kişi olabilirsen iki kişilik Paris seyahati kazanıyorsun!

Henkel her ay bir teknoloji sorusu soruyor ancak çekilişler haftada bir gerçekleştiriliyor.

Tuborg'un düzenlediği bilgi yarışmasında sorular aynı, hatta cevapları nereden bulacağınızı da söylüyor. Tüm soruları doğru cevaplarsanız adam gibi hediyeler kazanabilirsiniz. Son gün 31 Mart, çabuk olun!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.