16 Ocak 2012 Pazartesi

Okumak güzel şey

Selam dostlar!

Dün ve bugün büyük vaktimi okumaya ayırdım. Eski zamanlardaki gibi haftada bir kitap bitirebilme potansiyelim geri gelir mi bilmem ama elimden geldiğince okuyorum bu aralar. Sonunda "1984"ü bitirdiğime mi sevineyim yoksa bölüm arkadaşım sevgili Gül Sevin'in Kent Kitap'tan çıkan "Dünya Beni Bekler Mi?" adlı kitabını okumaya başladığıma mı bilmiyorum. 

Tanıdığınız ve sevdiğiniz birinin eserini kitapçıda görüp almak ne güzel bir duygudur. "Bir Fizikçinin Zihni" bu anlamda ilk olmadı benim için ama içeriği bakımından oldukça heycanlandığım bir kitaptı. Fizikle az çok ilginiz varsa ve akademik dünyada neler yapıyor bu öğrenciler diye merak ediyorsanız Taşkın'ın bu düşünce serüvenini kesinlikle tavsiye ederim. Kitaba ben de daha dün akşam başladım, şimdi 130lu sayfalardayım. 

1984 ile ilgili yorumlarsa... yazabilecek miyim bilmiyorum doğrusu. Tek söyleyebileceğim, kesinlikle okumanız gerektiği. Sözün doğrusu, üzerinde kritik yapmak için benim bile boyumu aşan bir eser olduğunu düşünüyorum. 

1 yorum:

  1. 130 mu? vay anasını :)

    ama tam olarak 132 olsa gerek. bana öyle geldi :p

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.