15 Mart 2009 Pazar

10E-15


1 şişe portekiz şarabı, 3 bira, 2 votka&portakal(iğrenç) içtim, eve geldiğimde saat 5'ti. Şimdi gözlerim yerinden fırlayacak gibi, yarın sabah da sınavım var.

Neyse ki güne sevgilimin tatlı sesini duyarak başladım, acayip iyi geldi. Sabahları neşeli olabilen insanlara bayılıyorum, keza ben çok huysuz olurum.

Dün gece? Gittiğim en keyifli partilerden biriydi, tabii sonradan bi kaç üstün zekalı tip sapıtmasa çok daha keyifli olacaktı. Adam CERN'de 10E-15 hassasiyete sahip mikroçipler tasarlıyor, burada PhD yapıyor ve bana gelip, çıkalım mı diyor, ben anlamıyorum, nasıl yani diyorum, yani dışarı çıkalım diyor, hayırdır diyorum naapcaz dışarda?; öpüşürüz falan işte bilmiyorum sen ne istersen diyor. Orda içen ve danseden onca hatun var, bu adam hepsine bunu soruyor mu bilmiyorum ama ben bu sorunun üzerine açılıp bi tane yapıştıramıyorum ya medeniyiz ayağına, ancak hayır diyebiliyorum. Uzun zamandan beri hiçkimseye böyle şiddetli bir tokat atma isteği duymamıştım. Hiç medeni değil miyim? Atmadım ki ulan atamadım o tokadı işte.

Allaaaaam, gözleirm pörtlüyo, artık daha fazla uyuyacak halim yok ama başım ağrıyo, gözlerimi hareket ettirsem midem bulanıyo, bi de üstüne birisi yemek yapıyo ama nasıl bir kokudur bu yaaa! Zaten kokulara hassas bi insanım, başağrısı, dünden kalmışlık ve iğrenç yemek kokusu.. kabus olmalı bu! Kusabilen bi insan olsam şimdiye elli kere kusmuştum, hem belki midem de rahatlardı o zaman.

Lisansını parçacık fiziği üzerine yapıp yeni mezun olmuş, şimdi de benden bilimadamı olmaz diyerek iş arayan bi çocukla tanıştım. Bu da Jim gibi piyano çalıyo. Sanırım bi ara buluşucaz, o çalcak ben söyliycem, süper olacak diye umuyorum ama tarzlarımızın uyması önemli tabii. Ha bi de asıl güzel haberi ne zamandır unutuyorum, Jim geliyor Bonn'a sanırım 2 haftalığına, ve sırf yeniden birlikte çalıp söyleyelim diye piyanosunu da getirecek. Valla ben olsam getirmezdim, piyano yahu, eşşek ölüsü gibi bişiy, sen tut Hollanda'dan getir, tam deli işi. Ama o anlarda aldığımız zevk, mutluluk ve sonrasındaki rahatlamaya değer mi, değer! 20 Nisan'da gelecek sanırım, çok heycanlanıyorum düşündükçe ama çalışmam gerek, Rihanna'nın Unfaithfull'unu çalışıyorduk en son ama hiç kayıt yapmamışız, merak ediyorum nasıl oluyor o şarkı...

1 yorum:

  1. rihanna'dan nefret ediyorum..tezat bir şekilde o şarkıyı seviyorum.

    sanırım sen o şarkıyı söylersen harika olacaktır.

    ama bana sakın dinletme çünkü kötü olur!!!

    ((((:


    perişte

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.