4 Mart 2009 Çarşamba

Karar verildi!


Bi şey oldu! Aslında henüz hiçbirşey olmadı ama bi dolu şey olacak çünkü bi dolu karar alındı. Yeniden bir hayat! Yeni planlar... güya öğrenmiştim plan yapmamayı ama hayat seni her zaman için bir B planı yaptırmak zorunda bırakıyor işte. Planlar ne kadar istediğim gibi gidecek bilmiyorum ama şimdiye kadar hayattan öğrendiğim bir tek şey varsa o da şu: ne yaşarsan yaşa, yaşadıklarından öğrediğin birşeyler varsa, boşa yaşanmamıştır. Çok sıkıntı çektim, çok uçurum kenarlarında durup aşağı bakıp gülümsedim, en yüksek bulutların tepesinde sek sek oyandım elimde en sevdiğim lolipopumla... Şimdi yenilikler geliyor... Bakalım neler neler...
Son 5 gündür bu kararları alabilmek için akıttığım damlaların haddi hesabi yok. Ama şimdi çok huzurluyum. Şimdi güçlüyüm yeniden! Yoğun bir hayat beni bekliyor, tam da istediğim gibi! Ve o kadar enerji doluyum ki tüm bunlar için! Ayarlamam gerek bi dolu şey var, hazırlamam, toparlamam, yerleştirmem, anlatmam gereken...Şimdi yeniden eski cadı oldum, dikildim, toparlandım... ama yorgunum biraz... uyumam gerek... dinlenmem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.