3 Mart 2009 Salı

Kırşehirdeki Şirinler

Ben gülmekten öldüm yahu! Öldüm öldüm de dirildim resmen!



Gerçi önce bi sinirlendim, sonra ezanı duyunca, içim bi hoş oldu anlamsız bi şekilde, özledim sanırım; ama sonra gülmekten karnıma ağrılar girdi. Ha tüm Şirinler'i bu hale getirip televizyonlarda bu şekilde yayınlamalarına az kaldığı için aslında "güleriz ağlanacak halimize" durumu söz konusu. Aslında aklıma takılıyor, içten içe o kadar sağlam bir komün yaşam gösteren bu Şirinler'i hepimiz izledik de bilinçaltımıza neden bu sistemin doğruluğu yerleşmedi, neden herşeyi sorgulayan çocuklar Şirinler'i yeterince sorgulayıp benimsemedi ve Şirinler bu yeni şeklinde seslendirilse nasıl da hemen yeni nesil çocuklar bunları özümser? Yani aynı malzeme farklı düşüncelere uygulandığında, birisi başarısız olurken diğeri nasıl başarılı olabiliyor?

* İzleyemeyenler için ktunnel üzerinden deneyebilesiniz diye;
http://www.youtube.com/watch?v=kyEpWAuFsmg

2 yorum:

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.