6 Mart 2010 Cumartesi

Ev olunca - şimdilik odadayız


Bi gün yerleşik düzene geçebilir de bir eve yerleşebilirsem, işte o zaman bundan da olacak evimde. 
Şimdi mi? Şimdilik odalarla idare ediyorum mobilya içermeyen ama yine de beni keyiflendirecek şekilde. Mesela:

Sol üstteki takvimde doğumgünleri var sadece. Bu takvimin altında 14 Şubat'ta minik balık için yaptığım yastıklar duruyor, kediler yastıkların tam üzerinde. Liebe ist... takvimini Berlin'den getirdi JLP benim için, planlamar orada yapılıyor.  Sağ üstteki köşede, gittiğimiz yerlerden kendimiz için aldığımız kartpostallar var: Hepsi bu kadar değil aslında en güzellerini yerleşik düzene geçince asmak üzere saklıyoruz.

Odanın yeni halini merak edenler için tatmin edici olmuştur umarım ;)

1 yorum:

  1. Ne bu hiç bişey anlamadım.
    1- Hayal ettiğin kırık dökük bi komidin mi yani?!
    2- Resim çekmek için biraraya getirdin de aslında başka yerlerde mi? Bu nasıl bi duvar? Duvarla arasına neden kağıt koydun?

    Yok yok vallahi anlamadım.

    Ya da tuhaf.

    Ya da kafan karışmış. Şu matematik bulmacalarından biraz çöz.

    Heh heeeee anladım E.T. kafanı karıştırdı senin.

    :)))))))))))))))))

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.