8 Ocak 2011 Cumartesi

Tayfun'u kurtarma çabaları

Pirinçli dualar işe yaramıyormuş her zaman.. Durumu kabullendim ve hatta buradaki telefon firması O2'nun sitesi üzerinden yeni bir iPhone alsam kaça patlar, eskisinden nasıl kurtulurum diye baktım ve ödeme planını çıkardım bile. Ayda £25 sabit ücret ve 18 aylık kontratla 32GB iPhone 3GS edinebiliyor, eski iPhone'umu da £170 civarına satabiliyorum. E düşününce çok da altından kalkılamaz bir durum değil gibi. 

Tabii bir yandan da Kuzey İrlanda'daki telefon tamircilerine bakınıyoruz netten. Bizim koca(!) şehrimizde bir iPhone tamircisi olmadığı için bulduğumuz en yakın tamirciler hep Belfast'ta. E Belfast'a kadar gitmişken Apple store'a da bi göstersek, en fazla ne olabilir ki? £xxx ödemeniz gerekir çünkü bu alet ıslanmış ve bu durum garanti kapsamında değildir derler, biz de döner gideriz herhangi bir telefon tamircisine. Alet garanti dışı kalır ama garantisi gitmesin diye de Apple'a kim bilir ne kadar bayılmaz gerekecek... Tamircilere e-mail atıyorum, tahmini ne tutar diye, adamlar aleti getir görelim diyorlar. Yahu sırf sen bi göresin diye ben 1,5 saatlik yol mu gidip gelicem diyorum, cevap: "siz aleti gönderin biz bakalım size tutarı söyleyelim, isterseniz tamir ederiz, istemezseniz geri göndeririz" oldu canım, başka derdin varsa onu da söyle?!

Karar verildi. İstikamet Belfast! Önce Apple Store'a gidilecek, ordaki fiyat bizi çok aşarsa tamircilere gidip pazarlık edilecek. Bir derdimiz de aleti hemen tamir etmeleri, yoksa başka bir gün bir kez daha onca yolu gidip gelmek zorunda kalacağız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.