3 Ekim 2009 Cumartesi

İleri öde


Pay it forward, türkçesi Peşin öde olarak çevrilmiş bir kitap. Bence saçma olmuş. Birisi size birşey verince veya bir iyilik yapınca hemen geri ödemek istersiniz ya, kitap sizin geri değil ileri ödemenizi istiyor; size iyilik yapana değil, ihtiyacı olan birisine ve karşılıksızca. Neyse, sevdicek anlatmıştı zaten bu kitabı tee bi zamanlar, ben de kendime gecikmiş bir yılbaşı hediyesi olarak almıştım da okumak ancak bu yaza kısmet oldu. Çok seve seve okuduğum kitaplardan birisi oldu. Başlarda biraz sıkıldım çünkü diline alışamadım ama sonradan çok sevdim, hatta bitmesin diye 10 sayfa kala 3-4 gün ara verdim okumaya. Son sayfaları dün metroda okuyordum, gözlerim dolmadı desem yalan olur.

Kitabın sonunda bir organizasyondan bahsediliyor, nasıl ileri ödeyeceğiniz ve ileri ödeme hikayeleri ile ilgili. Daha erken vakitte okumuş ve bu web sayfasını bulmuş olsaydım, kim bilir belki sevdiceğe pay it forward bilekliklerinden bi tane hediye bile edebilirdim şimdi. Ha takar mıydı öyle bişiyi bilmiyorum ama severdi eminim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.