2 Ekim 2009 Cuma

Witchie of Idiots!

Of of!

Ben salağı naaptım bil bakalım. Kukumav kuşu gibi kara kara düşündüğüm tam da şu günlerde, tuttum fal baktırdım. Fal bakan kız da maşallah bi moral bozdu bi moral bozdu ki anlatamam.


"Yüzüğünün üstünde yüzük var" dedi.

Elime baktım gülerek, sevdicek de ben de söz yüzüğünün üzerine takıyoruz zaten nişan yüzüğünü. "Eee?" dedim dışımdan, içimden de "amma büyük kehanet yani, görüyoruz ya işte" diye düşündüm. "Eee'si, senin kısmetin değil bu kişi. Oturup konuşup bişiyleri çözmeye çalışacaksınız ama olmayacak. Öyle bir olay yaşanacak ki sonunda "tüüüü, yazıklar olsun" diyip bitireceksin" dedi.
...
Ama neden ki...
...
Olmasın böyle şeyler tanrım lütfen yaa.. Tamam namaz kılmam, müzelerde falan peygamberin sakalı diye gösterdikleri şeylere de gülerim ama bilirsin bak hep şükrederim halime, teşekkür ederim elimdekilere. Biliyosun bak ben gerçekten de elimdekinin kıymetini iyi bilen bi insanım, hiçbir şeyin sonunda kıymetini bilemedim demedim. Lütfen kötü şeyler olmasın artık hayatımda, lütfen ama lütfen!


Kızın söyledikleri gitmiyo kulağımdan ya bi daha böyle bişiy yaparsam... ah kafam ah!
Daha önce de tamam işte budur dediğim bir ilişkinin hiç beklenmedik bir zamanında tüm aptallığımla bir falcıya gitmiştim. "Çok büyük zorluklarla karşılaşacaksınız. Eğer onları aşabilirseniz bu insanla evleneceksin" gibisinden laflar etmişti; üzerinden yaklaşık 2 ay geçtikten sonra çok kötü şeyler başladı.

...

Çok korktum şimdi de... Halbuki ne kadar saçma bişiy. Seni çok çok az tanıyan birisi, içtiğin çaydan arta kalanlara bakıp seninle ilgili bişiyler söylüyor ve sen de inanıyorsun. Of tanrım ben ne zaman bu kadar gerizekalı oldum, ne zamaaan?

Sen mucizelere inanma, denizi ikiye yaran efsanelere, Nuh'un gemisine gül geç, sonra da çay falında söylenenler için karalar bağla. Off!!!
3 molasında da bi türk kahvesi içsem, belki o zaman iyi şeyler söyler? İyi şeyler duymaya, umudumu korumaya ihtiyacım var benim.

4 yorum:

  1. falcıya ne hacet; ben aylar önce tipinize bakıp söylemiştim bunu ;)

    Allah'ın cinsi, yüksek lisans, müksek lisans, bilim insanı derken gidip de enyolara para mı yediriyorsun. şu şaklabanlara para yediriyorsunuz ya yatacak yeriniz yok.
    arkadşalar arasında eğlencelik fal bakmak, baktırmak neyine yetmiyor.
    bir şişe Passiflora iç de onun falına bakayım ben de. içince fala da gerek kalmaz belki.

    YanıtlaSil
  2. Yok artık daha neler! bi de gidp para verirmişim bunun için, oooldu!!!

    YanıtlaSil
  3. söylenen kıçıkırık şeylere bu kadar kafa takan kişi gidip para da verir. normal. beklenen.

    YanıtlaSil
  4. Gel abla bende el falı bakıyorum 5 lira.
    Hiç yakışıyor mu çıkh çıkh çıkh?

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.