4 Kasım 2008 Salı

To Do List


- Optical Observations dersinin lüzumsuz projesi için Sextractor'un çıkardığı sorunu çözmem gerek. Sonrasında da bi dolu grafik yorum işi beni bekliyor. Tam bir hammallık, düşündükçe bile sinirlerim bozuluyor. Tolgam, Gökhan ve Sinan'ın yardımlarıyla bişiyler yapmaya çalışıyorum ama bakalım ne kadar ilerleyebilicez. Sonunda "süren doldu, çok geç kaldın, biz de senin dersten kalmana karar verdik" deseler nasıl da sevinicem. Gelecek dönem belki bi kaç kişi daha alır dersi de adam gibi bi final yaparlar umudundayım.

- AQM ödevini ilk hafta yaptığım halde temize çekemediğim için vermemiştim, geçen hafta hiç bakmadım bile. Bu hafta artık kendimi toparlayıp dersi tekrar edip ödevi de yapmam gerek.

- Cosmology ödevini yapmadığım gibi uygulamasına da girmedim cuma günü. Şimdi ona çalışmaya çalışıyorum =/ Bu dönemin en keyifli derslerinden birisi aslında benim için ama gözüm yatakta birazcık uyusam diye. 1 haftadır koşuya çıkmadığım için öyle zinde kalkmıyorum. Bi de Cuma'dan beri erken kalkma özelliğimi de kaybettim, sabah 5'de yatınca insan ertesi gün erken kalkamıyor haliyle.

- Nuclear Phys. ödevlerini en azından ingilizceye tercüme edeceklerdi benim için. Ama ne asistandan ses seda var ne de dersin sitesinde bir uyarı. Asistana bi fırça maili atmam gerek...

- Vereceğimiz proje önerisi için örnek dosyaları okumam ve kendimizine uygun bi tane hazırlamam gerek. Kasım sonuna kadar süremiz var ama ne kadar erken halledersek o kadar iyi.

- Max Planck Inst. director'ı beni görmek istemiş tezimle ilgili olarak amam bu hafta izindeymiş, gelecek hafta unutmadan onu halletmem gerek mutlakaç.Bakalım erken başlamama izin verecekler mi... Vermezlerse 1 aydan fazla kalabiliyorum Türkiye'de, verirlerse de tezime erken başlamış olduğum için iyi olacak. Her iki durum da kabulüm =)

- Aralık'ta TR'ye gidince seminer vermem gerek. Bu sextractor'den bi an önce kurtulup seminerime başlamam gerek. Gerçi az çok hazır gibi ama yine de bakmam gerek yeniden.

- Gökbilim'le ilgili yeni bi proje vardı, bu koşturmaca sırasında ilgilenemedim, onunla ilgilenmek istiyorum en kısa zamanda yeniden.

- Ece bir kitaptan bahsetmiş kıyısında, Müge İplikçi'nin Kaf Dağı adlı kitabı. Biraz da The Shock Doctrine (by Naomi Klein) değinmiş. Gerçi baktım da bu isimde iki farklı kitabı var Klein'ın. İkisini de okumak gerek bence. Şimdi "İskambil Kağıtlarının Esrarı"nı okuyorum Tenay'cımın taa bi zaman önceki tavsiyesi üzerine ama bu iki kitabı da edinmem gerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.