6 Ocak 2009 Salı

yaşasın çabuk çorba!

Hiç bişiy yapmayın, bi tek şuna bi tıklayın:
http://www.cabukcorba.com/
Çalan müziği kapatmayın, dinleyin!



PS: Yeni çıkmış makarnalı domates&mozarella'lı, şimdi onu deniyorum, umarım güzel bişiydir..

PPS: Evet, az önce denedim, kesinlikle güzel, özellikle hasta ve ağzının tadı kaçmış bencileyin kimselerin seveceğini tahmin ediyorum. Knorr'un diğer domates çorbaları gibi bunda da biraz tatlı tadı var ama baharatlar durumu kurtarmış bu defa. İçindeki makarna miktarı da çok güzel, her kaşığa üçer beşer atlıyorlar. Sevdim ben, yiyn gari!

1 yorum:

  1. ya ben aslında makarnasını daha fazla bekliyorum.hayvan gibi makarna beklerken kuş üzümü kadar çıkınca hayallerimle beraber içtim çorbamı.
    ben can.

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.