6 Ocak 2009 Salı

WTF?



Baba kutup ayısı ile oğlu dolaşıyorlarmış.
Yavru ayı:
-Baba, benim dedem kutup ayısı mıydı?
diye sormuş. Babası da:
-Tabii ki oğlum.
diye cevaplamış. Biraz daha yürüdükten sonra Yavru ayı:
-Peki, dedemin babası kutup ayısı mıydı?
demiş, baba biraz meraklanarak:
-Tabii ki yavrum, dedenin babası da kutup ayısıydı, niye merak ettin ki?
Yavru ayı:
-Hiiç...
diye cevap vermiş. Biraz daha yürüdükten sonra yavru ayı yine:
-Peki, dedemin annesi?
Baba, biraz da sinirlenerek:
-Evet yavrum, o da kutup ayısıydı.
diye sertçe karşılık vermiş. Aradan fazla zaman geçmeden yavru ayı yine:
-Peki baba, dedemin babasının babası, annesi, amcası filan hepsi kutup ayısı mıydı?
diye sormuş. Babası bu sefer kızarak:
-Evet, hepsi kutup ayısıydı. Benim babam, annem, annenin babası, annesi, onların babaları, anneleri, senin bütün sülalen kutup ayısı tamam mı?
diye bağırmış. Ardından da niye soruyorsun bunları diye azarlamış oğlunu. Oğlu da:
-Niyye ben üşüyorum o zaman, bi türlü anlamadım ?!!
demiş.


Şu anki durumum tam da böyle işte, haberiniz olsun, donarak ölebilirim; buzun üstündeyim uyumak tatlı geliyo ve fakat ben durumun farkındayım =P Issız Adam'ı da izledim ama sonra yazıcam. Zaten tonlarca şey var yazılacak, ama sonra...

2 yorum:

  1. sanırım kutup ayısı değilsin ondan üşüyorsun

    YanıtlaSil
  2. Eheuehuehu kutup ayısına mı benzettin kendini:))) Bu arada sende mi "Issız Adam"ı yazacaksın ayyy bayılcaammm:)))Seyretmeyen bir benim:))

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.